Η επένδυση σε ένα ERP σύστημα είναι μία σαφώς σοβαρή υπόθεση, αλλά άλλο τόσο σοβαρή είναι και η αντικατάστασή του, εάν διαπιστώσει κανείς ότι δεν καλύπτει […]
Το CRM είχε σχεδιαστεί εξαρχής προκειμένου να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να χτίσουν και να διατηρήσουν τις σχέσεις τους με τους ήδη υπάρχοντες αλλά και τους νέους […]
“Το marketing συγκαταλέγεται πλέον μεταξύ των βασικών συστημάτων λειτουργίας μιας επιχείρησης. Οι προτιμήσεις και οι συμπεριφορές των πελατών έχουν αλλάξει … το omni channel marketing αποτελεί […]
Μία επιτυχημένη στρατηγική CRM μπορεί να βοηθήσει σημαντικά την επιχείρηση, στο να διατηρήσει τους υπάρχοντες πελάτες της, να προσελκύσει νέους και να ενισχύσει συνολικά την παραγωγικότητά […]