June 5, 2019

Επιλέγοντας σύστημα CRM

Το CRM είχε σχεδιαστεί εξαρχής προκειμένου να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να χτίσουν και να διατηρήσουν τις σχέσεις τους με τους ήδη υπάρχοντες αλλά και τους νέους […]
June 5, 2019

Η τεχνολογία αλλάζει τον τρόπο λειτουργίας του Marketing

“Το marketing συγκαταλέγεται πλέον μεταξύ των βασικών συστημάτων λειτουργίας μιας επιχείρησης. Οι προτιμήσεις και οι συμπεριφορές των πελατών έχουν αλλάξει … το omni channel marketing αποτελεί […]
June 5, 2019

Η αποτελεσματικότητα μια λύσης CRM, προϋποθέτει στρατηγική

Μία επιτυχημένη στρατηγική CRM μπορεί να βοηθήσει σημαντικά την επιχείρηση, στο να διατηρήσει τους υπάρχοντες πελάτες της, να προσελκύσει νέους και να ενισχύσει συνολικά την παραγωγικότητά […]
June 5, 2019

Galaxy Dashboards

Τι είναι Με το Dashboard, (εργαλείο διαχείρισης πληροφοριών) ο σχεδιασμός διορατικών και οπτικά εμπλουτισμένων πληροφοριών (βασικοί δείκτες απόδοσης, μετρήσεις κ.λπ.) που μπορούν να βοηθήσουν διευθυντικά στελέχη […]