Top 4 Social Media Tips για μικρές επιχειρήσεις

Τα social media είναι παντού. Περπατάς στο δρόμο και παρατηρείς ανθρώπους να έχουν σκυφτό το κεφάλι κοιτάζοντας το κινητό τους, κάνοντας tweet τα τελευταία trends, να ανεβάζουν μία φωτογραφία στο Facebook ή να βάζουν μία selfie στο instagram. Τα social media είναι ότι πιο ενεργό αφού 7 εκατομμύρια Έλληνες χρησιμοποιούν τα social media πολλές φορές την ημέρα-ναι, καλά διαβάσατε, καθημερινώς! Πώς μπορεί η επιχείρηση σας να εκμεταλλευτεί αυτή την μεγάλη ευκαιρία; Αυξάνοντας τις πωλήσεις και το όνομα της επιχείρησης μέσω των social media.

1. Χρησιμοποιείστε σωστό υλικό
Φτιάξτε ένα ημερολόγιο σύνταξης και ετοιμάστε ένα καλό υλικό. Το χειρότερο πράγμα που μπορείτε να κάνετε στην αρχική σας ενασχόληση με τα social media, είναι να δημιουργήσετε μία πόλη φατνασμάτων. Τώρα, υπάρχουν δωρεάν εργαλεία social media όπως το Hootsuite, για να σας βοηθήσει να προγραμματίσετε τα social media μηνύματα σας και επιπροσθέτως να οργανώσετε ένα ημερολόγιο σύνταξης. Να θεωρήσετε σίγουρο ότι θα έχετε καθημερινώς αστείο υλικό και επίσης μία συνεχής ροή από παρουσιάσεις κουπονιών, νέων και προσφορών.

2. Εικόνες και αστεία
Ξέρατε ότι τα ζωντανά χρώματα αυξάνουν την επιθυμία των ανθρώπων  κατά 80% γιαν να διαβάσουν ένα κομμάτι κειμένου και σε συνδυασμό με εικόνες κατά 94%. Ζούμε σε ένα κόσμο γεμάτο εικόνες. Διατηρήστε τα posts σας με εικόνες και videos. Οι followers θέλουν να δουν το νέο είδος του μαγαζιού σας και όχι να διαβάσουν για αυτό. Επίσης, αρπάξτε την ευκαιρία να έχετε και κάποιο αστείο υλικό έτσι ώστε να είναι συναρπαστικό. Να είστε δημιουργικοί και βρείτε τρόπους να κάνετε τις φωτογραφίες σας φοβερές.

3. Μπείτε σε συζητήσεις
Το μεγαλύτερο προνόμιο των social media για αρκετές επιχειρήσεις είναι ότι μπορούν να ακούν εύκολα παράπονα και εγκώμια. Χρησιμοποιείστε τα social media για να συζητήσετε με τους πελάτες σας και να πάρετε το feedback τους. Απαντήστε σε αυτούς που εγκωμιάζουν την επιχείρηση σας – δείξτε τους την αγάπη σας και κάντε τους να αισθανθούν ιδιαίτερους. Τα social media βοηθάνε τη συζήτηση ζωντανή, έτσι μπείτε μέσα στον κόσμο των social media χρησιμοποιώντας hashtags και κάντε tweets σε πραγματικό χρόνο κατά τη διάρκεια αστείων γεγονότων. Ακόμα μπορείτε να ξεκινήσετε μία κουβέντα δημιουργώντας ένα μοναδικό hashtag για την επιχείρηση σας.

4. Τρέξτε διαφημιστικές καμπάνιες
Τα social media δεν είναι μόνο για προσέγγιση ανθρώπων. Οι επιχειρήσεις έχουν την ευκαιρία να μοχλεύουν πληρωμένες δραστηριότητες ερευνών και διαφημίσεων. Οι μεγαλύτεροι παίκτες όπως το Facebook και το Twitter προσφέρουν στους χρήστες την ευκαιρία να φιλοξενούν διαφημίσεις στο προφίλ τους. Και το καλύτερο κομμάτι είναι ότι μπορείς να στοχεύσεις το κοινό, στο οποίο θα απευθυνθούν. Για παράδειγμα, είστε έμπορος γυναικείων ρούχων, μπορείς να στοχεύσεις τη διαφήμιση σου στο γυναικείο κοινό ηλικίας 18-35, και ειδικά εκείνες που τους αρέσει το shopping. Αυτό το είδος των στοχευμένων διαφημίσεων αξίζουν μία επένδυση από εσάς ώστε να αυξήσετε τις πωλήσεις σας και την επισκεψιμότητα των πελατών σας.

Τι περιμένετε λοιπόν; Ετοιμάστε τα κινητά σας τηλέφωνα κια ξεκινήστε τα posts! Όλοι περιμένουν την επιχείρηση σας.