Οι πιο συχνές δικαιολογίες για να μην εκσυγχρονίσετε το λογισμικό της επιχείρησης σας.

Στις μέρες μας, η εξέλιξη της τεχνολογίας έχει αλλάξει ριζικά τον τρόπο λειτουργάς κάθε επιχείρησης. Από την μικρότερη ως την μεγαλύτερη πολυεθνική, η λειτουργικότητα και η αυτοματοποίηση αποτελούν στοιχεία ζωτικής σημασίας για την επιβίωση αλλά και την ανάπτυξη μίας επιχείρησης. Επομένως, είναι δεδομένο ότι η αλλαγή ή η αναβάθμιση του παλιού λογισμικού είναι μία σκέψη που περνάει συχνά από το μυαλό μας, καθώς θα έδινε μία σημαντική ώθηση στην εταιρεία μας, όμως παρόλα αυτά αναβάλετε χρησιμοποιώντας κάποιες από τις πιο συχνές δικαιολογίες όπως αυτές που αναφέρονται παρακάτω.

Δικαιολογία Νο1: «Με αυτό τον τρόπο λειτουργούσαμε πάντα, γιατί να τον αλλάξουμε τώρα;»

Η συνήθεια μπορεί να γίνει μεγάλος εχθρός ειδικά αν πρόκειται για την εξέλιξη της επιχείρησης σου. Τα νέα συστήματα μπορούν να προσαρμοστούν το ίδιο καλά στην επιχείρηση σου δίνοντας σου παράλληλα νέες δυνατότητες που θα σου γλιτώσουν χρόνο και θα σου φέρουν χρήματα.

Δικαιολογία Νο2:  «Τα πάμε μια χαρά με το λογισμικό που ήδη χρησιμοποιούμε»

Με τα νέα συστήματα όμως μπορείς να τα πάς καλύτερα! Τα επιχειρηματικά συστήματα εξελίσσονται διαρκώς με στόχο την αυτοματοποίηση όσο το δυνατόν περισσότερων διαδικασιών, την αύξηση της ικανοποίησης των πελατών, τη μείωση του χρόνου παράδοσης/εξυπηρέτησης/αναμονής, τη μείωση των λαθών και κατ’ επέκταση του λειτουργικού κόστους.

Σίγουρα μερικά από αυτά θα τα κάνει και το υπάρχον λογισμικό σας. Πολύ πιθανόν όμως είναι όλα αυτά να μπορεί να τα κάνει το λογισμικό του ανταγωνισμού σας.

Δικαιολογία Νο3: «Δε διαθέτουμε τους απαραίτητους πόρους για να προχωρήσουμε στην αλλαγή»

Μπορεί να μη διαθέτετε εξειδικευμένο ανθρώπινο δυναμικό, αλλά δε χρειάζεται! Αυτό που χρειάζεστε είναι ο κατάλληλος συνεργάτη. Ο συνεργάτης θα αναλαμβάνει την παραμετροποίηση του συστήματος, τη συνεχή σας υποστήριξη σε ό,τι χρειαστείτε, αλλά και την εκπαίδευση του προσωπικού σας στο νέο σύστημα.

Δικαιολογία Νο4:  «Η αλλαγή… κοστίζει»

Ίσως η πιο συχνή δικαιολογία! Κάθε αλλαγή κοστίζει αυτό είναι γεγονός, όμως, θα πρέπει να αναλογιστείτε τα προνόμια που σας προσφέρει η εκάστοτε αλλαγή. Έτσι, η προοπτική αλλαγής λογισμικού θα πρέπει να αντιμετωπίζεται και να εξετάζεται ως περισσότερο ως επένδυση και λιγότερο ως κόστος για την επιχείρηση.

Η αλλαγή, λοιπόν, μπορεί να κοστίζει, αλλά πόσο θα κοστίσει στην επιχείρησή σας η αδράνεια και η στασιμότητα;