How can we help?





Όλα τα αιτήματα και οι ερωτήσεις σας θα απαντηθούν μέσα σε

24 h

Προσφέρουμε υποστήριξη στους πελάτες μας
Δευ - Παρ 9:00 - 17:00 (GMT +2)

Support forum

Μπείτε στο forum και βρείτε την απάντηση που ψάχνετε για την πλατφόρμα Galaxy

Μετάβαση στο forum

Φόρμα επικοινωνίας

Στείλτε μας email και εκπρόσωπος μας, θα σας απαντήσει το συντομότερο

Στείλτε μας email

Εκπαιδευτικά videos

Δείτε τα εκπαιδευτικά μας videos και μάθετε τα πάντα για την πλατφόρμα Galaxy

Μετάβαση στο YouTube

Γενικές Ερωτήσεις

1Γιατί να ανανεώσω τα ετήσια συμβόλαια νέων εκδόσεων της SingularLogic
> Παρακολουθούμε τις νομοθετικές εξελίξεις που σας αφορούν και ενσωματώνουμε τις απαραίτητες αλλαγές για να είναι η επιχείρησή σας πάντα στα πλαίσια του νόμου.
> Προσθέτουμε νέα λειτουργικότητα σττην εφαρμογή σας, ανταποκρινόμενοι στα δικά σας αιτήματα, αλλά και στις ανάγκες του κλάδου σας.
> Βελτιώνουμε συνεχώς το περιβάλλον εργασίας σας, ώστε να η καθημερινότητά σας να είναι εύκολη και ευχάριστη.
> Εκσυγχρονίζουμε την εφαρμογή σας, υιοθετώντας τις ραγδαίες τεχνολογικές εξελίξεις.
2Γιατί να ανανεώσω τα ετήσια συμβόλαια υποστήριξης της CBS
Ανανεώνοντας το ετήσιο συμβόλαιο υποστήριξης της CBS, έχετε τη δυνατότητα να αξιοποιήσετε τα εξής οφέλη:
> Τηλεφωνική υποστήριξη Δευ - Παρ 09:00 - 17:00. Για τους χώρους εστίασης και φιλοξενίας η υποστήριξη είναι 24ωρη και όλο το χρόνο.
> Δυνατότητα πρόσβασης στο support page.
> 15% έκπτωση στο official eshop
> Έκπτωση στον τιμοκατάλογο υπηρεσιών
> Απόκτηση εκπτωτικών κουπονιών για μελλοντικές αγορές
3Windows XP και DOS εφαρμογές
Με αφορμή την πρόσφατη ανακοίνωση της Microsoft για λήξη της εκτεταμένης υποστήριξης του λειτουργικού συστήματος Windows XP σας ενημερώνουμε για τα εξής:
> Η ανακοίνωση αφορά αποκλειστικά στην υποστήριξη του λειτουργικού Windows XP από τη Microsoft και όχι τις εφαρμογές που τρέχουν σε αυτό το περιβάλλον.
> Οι χρήστες Windows XP δεν υποχρεούνται να σταματήσουν τη χρήση του, απλά γνωρίζουν ότι δεν θα υπάρχει πλέον καμία εξέλιξη ή υποστήριξη στο λειτουργικό τους σύστημα.
> Οι DOS και οι Windows εφαρμογές της SingularLogic τρέχουν τόσο στο προς κατάργηση λειτουργικό Windows XP, όσο και στα μεταγενέστερα λειτουργικά συστήματα της Microsoft (ειδικά για τις εφαρμογές DOS και όσον αφορά τις 64 Βit εκδόσεις των λειτουργικών της Microsoft, τρέχουν σε 32 Βit Virtual Machine)
> Σημειώνουμε ότι ανάλογη ήταν και η κατάργηση παλαιότερων λειτουργικών της Microsoft (π.χ. Win 98) πριν από χρόνια, που επίσης δε δημιούργησε κανένα πρόβλημα στην απρόσκοπτη λειτουργία των εφαρμογών της SingularLogic.

Τι χρειάζεται να κάνουν οι πελάτες μας στα πλαίσια της κατάργησης του λειτουργικού Windows XP (εάν είναι πελάτης εφαρμογών DOS ή Windows της SingularLogic ή νέος πελάτης) :
> Εάν χρησιμοποιούν λειτουργικό μεταγενέστερο των Windows XP δεν χρειάζεται να κάνουν τίποτα.
> Εάν χρησιμοποιούν λειτουργικό Windows XP μπορούν είτε να το διατηρήσουν είτε εάν επιθυμούν να αναβαθμιστούν στην τελευταία έκδοση Windows 8. Στην τελευταία περίπτωση η Microsoft δίνει επίσης τη δυνατότητα downgrade στην αμέσως προηγούμενη έκδοση σε Windows 7.
> Εάν θα προμηθευτούν νέο λειτουργικό σύστημα τότε η Microsoft προσφέρει δύο δυνατότητες, την προμήθεια της τελευταίας έκδοσης Windows 8 είτε downgrade στην αμέσως προηγούμενη έκδοση σε Windows 7.

Κλείνοντας θα θέλαμε να υπενθυμίσουμε ότι πλέον της πλήρους υποστήριξης όλων των εφαρμογών DOS και Windows της SingularLogic όσον αφορά σε θέματα συστημικού λογισμικού, οι πελάτες μας χαίρουν επίσης της διαρκούς αναβάθμισης των εφαρμογών τόσο σε επίπεδο λειτουργικότητας όσο και στην πλήρη προσαρμογή τους σε επίκαιρα φορολογιστικά θέματα.
4Τι είναι το συνδρομητικό μοντέλο διάθεσης για το Galaxy
Σύμφωνα με το νέο συνδρομητικό μοντέλο:
> Ο πελάτης αποκτά άδεια χρήσης του λογισμικού για ορισμένο χρονικό διάστημα (π.χ. έτος ή μήνες) το οποίο, εάν επιθυμεί, ανανεώνει κατά τη λήξη του.
> Η συνδρομή περιλαμβάνει τόσο την άδεια χρήσης όσο και τις νέες εκδόσεις που κυκλοφορούν κατά την περίοδο ισχύος της.

Εάν ο πελάτης δεν επιθυμεί να ανανεώσει τη συνδρομή του, τότε μπορεί να κρατήσει τόσο τα δεδομένα όσο και το λογισμικό στην έκδοση που χρησιμοποιούσε κατά τη λήξη της. Η εγκατάσταση του, θα προσφέρει πλήρη πρόσβαση στα καταχωρημένα στοιχεία, αλλά δεν θα επιτρέπει νέες καταχωρήσεις.
Τόσο κατά το κλασσικό όσο και κατά το συνδρομητικό μοντέλο απόκτησης, ο πελάτης χρησιμοποιεί ακριβώς την ίδια εφαρμογή και την εγκαθιστά στα δικά του υπολογιστικά του συστήματα.

Όσον αφορά τα modules ισχύουν τα εξής :
> Όλα τα modules λήγουν συγχρόνως. Ο πελάτης καταβάλει την αξία των προσθέτων modulesή users μόνον για το διάστημα έως τη λήξη της κύριας ισχύουσας συνδρομής. Ο υπολογισμός του υπολειπομένου διαστήματος γίνεται σε επίπεδο ημέρας (σε 365α της ετήσιας συνδρομής) . Στην αμέσως επόμενη ανανέωση θα πληρώσει το σύνολο συνδρομής της εγκατάστασης που θα έχει διαμορφωθεί.
5Επεκτασιμότητα εφαρμογών
Μήπως οι ανάγκες της επιχείρησής σας είναι μεγαλύτερες πλέον ;

> Παρακολουθείτε τα είδη σας σε διαστάσεις, σε χρώμα μέγεθος ; Sets ;
> Διαχειρίζεστε παρτίδες και παρακολουθείτε serial numbers ;
> Μήπως εισάγετε ή εξάγετε προιόντα ;
> Έχετε εντατική λιανική ;
> Ποιός βγάζει τη μισθοδοσία για την επιχείρησή σας ;
> Μήπως επιθυμείτε να "τρέχετε" καμπάνιες προώθησης για τα προιόντα/εμπορεύματά σας ;

Επικοινωνήστε μαζί μας και ζητήστε να μάθετε ποιά άλλη λειτουργικότητα διαθέτει η εφαρμογή σας.

Νέες εκδόσεις Galaxy

1Galaxy ERP & Commercial 21.29.1547f - 23/12/2016
Accounting
> Αντιγραφή άρθρων μεταφοράς
> Αντιστοίχιση λογαριασμών λογιστικού σχεδίου
> Γενικό Καθολικό - Πολυεταιρικό
> Εκτύπωση Γενικό Καθολικό
B2B
> Ρυθμίσεις MyGalaxy - Όροι πληρωμής
> Εκτύπωση παραστατικού
Commercial
> Κοστολόγηση εξαγωγών - Υπολογισμός κόστους έργου
> Καρτέλα κινήσεων είδους και Χρωματική ένδειξη Υπολοίπου
> Μαζική ενεργοποίηση οντοτήτων
Crm
> Διαχείριση email (κατηγορίες)
> Διαχείριση email - Διαγραφή κατηγορίας
> Κατηγορίες email
> Έλεγχος κατά την παραλαβή emails
> Email client error
> Μαζική ενημέρωση συμβολαίων
> Δραστηριότητα από email
ERP + Light\Commercial
> Συνδυασμοί χαρακτηριστικών
> Διαγραφή μη επίσημα εκτυπωμένου παραστατικού
> Λοιπά Στοιχεία Παραστατικού (email)
ERP + Light\Fixed Assets
> Οικονομικά στοιχεία παγίου - Μήνυμα λάθους
> Οικονομικά στοιχεία παγίου
> Οικονομικά στοιχεία παγίων
Infrastracture
> Μαζική μεταβολή παγίων
Financial
> Διαστάσεις - Οικονομική εγγραφή
Fixed Assets
> Ενημέρωση λογιστικής αποσβέσεων παγίων
> Αρχικοποίηση παγίων βάσει εύλογης αξίας
Framework
> Δικαιώματα χρηστών
> Βελτιώσεις φίλτρων σε λίστες
> Βελτιώσεις πλατφόρμας
> Export to excel από αναφορές τύπου grid
Infrastructure
> Εγκρίσεις
Light\Commercial
> Ρυθμίσεις πωλήσεων
Payroll
> Εσφαλμένη αναφορά σφάλματος κατά τον υπολογισμό μισθοδοσίας
> Ενημέρωση ΑΠΔ
> Κανόνας εισφορές/αποδοχή
> Έλεγχος ΑΜΚΑ
> Datatalk αδειών-ασθενειών-απουσιών
> Αλλαγές στην εκτύπωση γνωστοποίηση όρων ατομικής σύμβασης
> Ατομική βεβαίωση φόρου
> Πρόβλημα στη μορφοποίηση της βεβαίωσης εργοδότη υπό συνθήκες
> Δημιουργία custom αποδοχών
> Αντιγραφή μισθοδοσίας
> Νέος κανόνας υπολογισμού φόρου (Αλβανία)
> Μοντέλο υπολογισμού μισθοδοσίας Atlas Mills
> Επιδότηση ασφαλιστικών εισφορών
> Στην εκτύπωση στοιχείων ΑΠΔ δεν τυπώνεται η διεύθυνση στην τελευταία σελίδα
> Υπολογισμός εισφορών χωρίς ημέρες ασφάλισης
> Αποζημίωση εκτός έδρας - ΦΜΥ
> Υπολογισμός εισφορών χωρίς ημέρες ασφάλισης
> ETΕA - Ανώτατο όριο ασφαλιστέων αποδοχών
> ΣΣΕ και μερική απασχόληση
Production
> Εντολή παραγωγής - Ενημέρωση φύρας
> Παραστατικό αναμονής - Παρτίδα παραγόμενου
WMS
> RF - Λίστα θέσεων
2Galaxy Hotel Patch 21.29.1547f - 23/12/2016
> Groups - Φίλτρο Ξενοδοχείο
> Εκτύπωση Proforma
> Εισαγωγή κρατήσεων
> Εκτύπωση Απλή Πρόβλεψη
3Galaxy One Touch Retail & Restaurant Patch 3.6.0.11 - 15/12/2016
One Touch Retail
> Μαζική επιλογή κατηγοριών τερματικών στην οθόνη των εκπτώσεων
> Ταξινόμηση στον πίνακα “Εκπτώσεις και Είδη” στην οθόνη των εκπτώσεων
> Εισαγωγή / εξαγωγή εκπτωτικών καταλόγων από excel μέσω addin
Restaurant
> Μεικτή πληρωμή τραπεζιού με πολλές αποδείξεις
> Ενέργεια Πάσο
> Επιλογή ειδών κατηγορίας για αποστολή στο Παρασκευαστήριο
> Νέα παράμετρος “Προτροπή Ανανέωσης ειδών τιμοκαταλόγων” – σε Λεπτά
> Η τιμή πώλησης του είδους που εμφανίζεται στη φόρμα των ειδών είναι η τιμή τιμοκαταλόγου
> Ένδειξη ότι υπάρχουν προκαθορισμένες υποχρεωτικές σημειώσεις στο είδος
> Εμφάνιση των αγαπημένων ειδών στην άλλη φόρμα του PDA
> Μετά την αποστολή παραγγελίας στο OTR γυρνάει αυτόματα στα τραπέζια
Restaurant Hotel
> Νέο πλήκτρο στην “Πληρωμή συναλλαγής” για πληρωμή όλων των παραστατικών στο επιλεγμένο δωμάτιο

Όροι & Προϋποθέσεις Έργων

1Software Section
> Η υπογραφή συμβολαίου συντήρησης παρέχει το δικαίωμα απόκτησης όλων των νέων εκδόσεων (versions) του λογισμικού (βελτιώσεις, προσαρμογές λόγω αλλαγών νομοθεσίας κλπ.) δωρεάν.
> Το συμβόλαιο συντήρησης δεν περιλαμβάνει υπηρεσίες εγκατάστασης και εκπαίδευσης για τις νέες εκδόσεις του λογισμικού και δεν παρέχει κανένα επιπλέον δικαίωμα προνομιακής απόκτησης από τον πελάτη οποιουδήποτε άλλου υποσυστήματος.
> Το συμβόλαιο συντήρησης ανανεώνεται σε ετήσια βάση και τιμολογείται με την υπογραφή του στην αρχή της περιόδου ισχύος του.
2Hardware Section
> Ο χρόνος εγγύησης είναι αυτός που παρέχεται από τον κατασκευαστή των προϊόντων.
> Η εγγύηση ισχύει από την ημερομηνία έκδοσης που αναγράφεται πάνω στο σχετικό παραστατικό αγοράς.
> Ο έλεγχος και η επισκευή (πέρα της εγγύησης) θα γίνεται στα γραφεία μας, με την προσκόμιση του εξοπλισμού από Δευτέρα έως Παρασκευή και από 09:30 έως 16:30.
> Ο τρόπος και τα έξοδα μεταφοράς από και προς τα γραφεία της Computing Business Solutions καθώς και η ενδεχόμενη ασφάλιση των προϊόντων είναι επιλογή και ευθύνη του πελάτη.
3Services Section
> Ως παραμετροποίηση θεωρείται η προετοιμασία και καταχώρηση των παραμετρικών στοιχείων που καθιστούν δυνατή τη λειτουργία της εφαρμογής και όχι η καταχώρηση δεδομένων εργασίας του πελάτη (π.χ. στοιχεία προμηθευτών, πελατών, τιμοκατάλογοι, λογιστικό σχέδιο κλπ).
> Όλες οι εργασίες νοούνται επί ετοίμου και πιστοποιημένου καλωδιακού δικτύου για τις θέσεις εργασίας και τις εξωτερικές γραμμές δικτύου & τηλεφώνου.
> Όλες οι υπηρεσίες εκκίνησης εκτός από αυτές που αφορούν την εγκατάσταση του λογισμικού συστήματος και εφαρμογών στον server, εκτελούνται στην έδρα του. Όταν πραγματοποιούνται επισκέψεις για παροχή υπηρεσιών εκκίνησης σε πελάτες που βρίσκονται εκτός Αττικής, χρεώνονται επιπλέον στον πελάτη τα πιθανά έξοδα μεταφοράς, διαμονής και διατροφής του προσωπικού της Computing Business Solutions.
Ακόμα έχετε ερωτήσεις? Επικοινωνήστε με το φιλικό μας τμήμα υποστήριξης!

Επικοινωνήστε με τους ειδικούς

Μιλήστε σε ένα τεχνικό σύμβουλο

Ρωτήστε ελεύθερα καλώντας στο 210 58 10 220
(Δευ-Παρ 09:00-17:00)